Certamen poetic ´Parlant en Ausias March´

Per Grup d´Accio Valencianista (GAV)


Ausias March

L´entitat cultural Grup d´Accio Valencianista (GAV), celebrà el passat dijous, 3 de març, el  I Certamen Poetic ´Parlant en Ausias March´.

Tots els que amen la Llengua Valenciana poden participar i llegir els seus poemes eixe dia en que va faltar l´insigne poeta valencià Ausias March. El certamen tindra lloc a les 12 h. en la tomba d´Ausias March de la Catedral de Valéncia.

cites

La trenta e dues es que aquesta terra ha lenguatge compost de diverses lengues que li son entorn, e de cascuna a retengut ço que millor li es, e ha lexats los pus durs e los pus mals sonants vocables dels altres, he ha presos los millors. E no res menys trobarets dins aquesta beneyta ciutat qui us pot ensenyar les principals lengues del mon. Axi com son lati, ebraych e morisch
Francesc Eiximenis

diccionari

corrector

LINKS

Per un domini punt val
junts front a la AVL
El teu nom en valencia
Associacio d´Escritors en Llengua Valenciana (AELLVA)
Mosseguello

NAVEGA EN
VALENCIA

 

Entrar com
a usuari

Nom d'usuari:
Contrasenya: