Una nueva forma de hacer política

Per Unio Valenciana

Una nueva forma de hacer política


Como indicamos a principios de este mes, una nueva ola de afiliados había entrado a formar parte de UNIO VALENCIANA, una ola de personas seriamente preocupadas por la situación política de este estado. Y esa preocupación está en la calle, lo reflejan hoy los periódicos que revelan la encuesta del CIS sobre las principales preocupaciones de la calle; la tercera más importante para los españoles es la clase política.

Realmente la situación de todos aquellos que se hacen llamar “políticos” es incomprensible para cualquier ciudadano. No podemos entender que aquellos que tienen la responsabilidad de velar por nuestros intereses y nuestro bienestar, se dediquen a hibernar.

Los ciudadanos ante esta situación deben movilizarse y no estar callados, deben salir a la calle. Este grupo de nuevos afiliados decidieron incorporarse a UNIO VALENCIANA para movilizar a todos los que sientan que este fraude debe acabar, a todos los que quieran compartir la ilusión de creer en un Partido que le dé un aire fresco a este ambiente, que se sienta comprometido y quiera solucionar esta situación.

En cualquier empresa privada nuestros políticos habrían sido despedidos hace tiempo, ¿a quién le cabe en la cabeza que se consientan esos despilfarros, los números rojos en todos los balances, esos millones de desempleados, esas cifras de empresas cerradas, esas listas de espera en la sanidad, esos juzgados manipulados y colapsados, esos chanchullos urbanísticos, esa falta de soluciones, ese desprecio hacia todos los que dependemos de ellos…? Y nos hacen avergonzarnos cada día de nuestra situación con su silencio, su falta de iniciativas, y su inutilidad.

Por todo ello debemos actuar, debemos conseguir llegar a terminar con este caos, debemos devolver a cada uno al sitio dónde debe estar, porque desde luego en este momento hay muchos despachos oficiales mal ocupados y deben ser reemplazados por gente válida, que la hay.

Lo pide el pueblo valenciano, lo pide UNIO VALENCIANA.
Regne de Valencia, 12-03-2010


Una nova forma de fer politica

Com indicarem a principis d’este mes, una nova onada d’afiliats havia entrat a formar part d’UNIO VALENCIANA, una onada de persones seriament preocupades per la situacio política d’est Estat. I eixa preocupacio està en el carrer. Aixina ho arrepleguen hui els diaris que revelen l’enquesta del CIS sobre les principals preocupacions del carrer; la tercera mes important es la classe politica.

Realment la situacio de tots aquells que es fan dir “politics” es incomprensible per a qualsevol ciutada. No podem entendre que aquells que tenen la responsabilitat de velar pels nostres interessos i el nostre benestar, es dediquen a hivernar.

Els ciutadans, davant d’esta situacio deuen movilisar-se i no estar muts, deuen eixir al carrer. Este grup de nous afiliats decidiren incorporar-se a UNIO VALENCIANA per a movilisar a tots els que senten que este frau deu finalisar, a tots els que vullguen compartir l’ilusio de creure en un Partit que li done un aire fresc ad est ambient, que es senta compromes i vullga solucionar esta situacio.

En qualsevol empresa privada, els nostres politics haurien segut despedits fa temps, ¿a qui li cap en el cap que es consenten eixos balafiaments, els numeros rojos en tots els balanços, eixos millons de desempleats, eixes sifres d’empreses tancades, mixes llistes d’espera en la sanitat, eixos jujats manipulats i colapsats, eixos embrolls urbanistics, eixa falta de solucions, eixe despreci cap a tots els que depenem d’ells…? I nos fan avergonyir-nos cada dia de la nostra situacio en el seu silenci, la seua falta d’iniciatives, i la seua inutilitat.

Per tot aço devem actuar, devem conseguir aplegar a terminar en este caos, devem tornar a cada u al lloc on deu estar, perque en este momento hi ha molts despachos oficials mal ocupats i deuen ser reemplaçats per gent valida, que hi ha.

Ho demana el poble valencià, ho demana UNIO VALENCIANA.
Regne de Valencia, 12-03-2010

cites

Acaba la Biblia molt vera e catholica, treta de una biblia del noble mossen Berenguer Vives de Boil, cavaller, la qual fon trellada de aquella propia que fon arromançada, en lo monestir de Portacoeli, de llengua latina en la nostra valenciana.
Bonifaci Ferrer (1478)

diccionari

corrector

LINKS

Per un domini punt val
junts front a la AVL
El teu nom en valencia
Associacio d´Escritors en Llengua Valenciana (AELLVA)
Mosseguello

NAVEGA EN
VALENCIA

 

Entrar com
a usuari

Nom d'usuari:
Contrasenya: