Carta de recolzament al Círculo Balear

Per Assoc. Cult. Cardona i Vives

Estimado D. Jorge Campos:

     Ante los lamentables hechos acaecidos en Palma de Mallorca, de los cuales nuestra asociación muestra su más absoluto desprecio y rechazo, y habiéndonos informado de la noticia, por parte de la asociación que Vd. preside, en la que se dice “Círculo Balear facilita datos que vincularían a radicales con ETA” (Europa press, 2.8.2009), y viendo que están recibiendo amenazas por parte del independentismo radical pancatalanista.

     La asociación cultural Cardona Vives de Castellón, muestra su total apoyo al Círculo Balear y a todas aquellas iniciativas y actividades en defensa de la cultura propia del pueblo balear y su total rechazo a la catalanización que estamos padeciendo tanto en Valencia como en Baleares.

Un abrazo.

La Junta Directiva.
Castellón de la Plana, agosto de 2009.


Estimat D. Jorge Campos:

     Davant els lamentables fets ocorrits en Palma de Mallorca, dels quals nostra associacio mostra el mes absolut despreci i rebuig, i havent-nos informat de la noticia, per part de l’associacio que voste presidix, en la que es diu “Círculo Balear facilita datos que vincularían a radicales con ETA” (Europa press, 2.8.2009), y havent-se produit amenaces per part de l’independentisme radical pancatalaniste.

     L’associacio cultural Cardona i Vives de Castello, mostra el seu total recolzament al Círculo Balear y a totes aquelles iniciatives i activitats en defensa de la cultura del poble balear i el seu total rebuig a la catalanisacio que estem patint tant en Valencia com en Balears.

Un abraç.

La Junta Directiva
Castello de la Plana, agost de 2009.

cites

"perque yo, a manament de vostra senyoria, ho he tret de lati, en nostra vulgada lengua materna valenciana aixi com he pogut, jatssessia que altres l´hagen tret en lengua cathalana".
En el prolec de la seua traduccio del "Valeri Maxim"
Antoni Canals (1352-1419)

diccionari

corrector

LINKS

Per un domini punt val
junts front a la AVL
El teu nom en valencia
Associacio d´Escritors en Llengua Valenciana (AELLVA)
Mosseguello

NAVEGA EN
VALENCIA

 

Entrar com
a usuari

Nom d'usuari:
Contrasenya: