Carta de recolzament al Círculo Balear

Per Assoc. Cult. Cardona i Vives

Estimado D. Jorge Campos:

     Ante los lamentables hechos acaecidos en Palma de Mallorca, de los cuales nuestra asociación muestra su más absoluto desprecio y rechazo, y habiéndonos informado de la noticia, por parte de la asociación que Vd. preside, en la que se dice “Círculo Balear facilita datos que vincularían a radicales con ETA” (Europa press, 2.8.2009), y viendo que están recibiendo amenazas por parte del independentismo radical pancatalanista.

     La asociación cultural Cardona Vives de Castellón, muestra su total apoyo al Círculo Balear y a todas aquellas iniciativas y actividades en defensa de la cultura propia del pueblo balear y su total rechazo a la catalanización que estamos padeciendo tanto en Valencia como en Baleares.

Un abrazo.

La Junta Directiva.
Castellón de la Plana, agosto de 2009.


Estimat D. Jorge Campos:

     Davant els lamentables fets ocorrits en Palma de Mallorca, dels quals nostra associacio mostra el mes absolut despreci i rebuig, i havent-nos informat de la noticia, per part de l’associacio que voste presidix, en la que es diu “Círculo Balear facilita datos que vincularían a radicales con ETA” (Europa press, 2.8.2009), y havent-se produit amenaces per part de l’independentisme radical pancatalaniste.

     L’associacio cultural Cardona i Vives de Castello, mostra el seu total recolzament al Círculo Balear y a totes aquelles iniciatives i activitats en defensa de la cultura del poble balear i el seu total rebuig a la catalanisacio que estem patint tant en Valencia com en Balears.

Un abraç.

La Junta Directiva
Castello de la Plana, agost de 2009.

cites

La llengua te vida propia independent, lliteratura propia i pot formar la seua historia d’evolució morfológica dende que s’emancipa de sa mare. El dialecte no pot tindre vida independent, ni molt menys lliteratura propia; per lo tant, rigause d’aquells que sostenen que el valenciá es un pur dialecte; eixos no han llegit nostres clássics del sigles XIV, XV, XV, i XVII.
Lluis Fullana i Mira (1916)

diccionari

corrector

LINKS

Per un domini punt val
Salvem la Magdalena
junts front a la AVL
Valencia universitaria
El teu nom en valencia
Associacio d´Escritors en Llengua Valenciana (AELLVA)
GAV
Mosseguello

NAVEGA EN
VALENCIA

 

Entrar com
a usuari

Nom d'usuari:
Contrasenya: