Comunicat d´adhesio a la Plataforma Salvem la Magdalena

Per Assoc. Cult. Cardona i Vives

COMUNICAT DE PRENSA

Davant les noticies aparegudes en prensa (Ple de l’Ajuntament de Castello de març), i els comunicats tant de particulars com de la “Plataforma Derogación Trazado Oeste”, referents al nou traçat de la variant de la carretera N-340 aprovada pel Ministeri de Foment (BOE 61 de 11.3.2008), el qual afectarà considerablement al parage i l’entorn de l’Ermitori de la Magdalena (30 metres del parage i 100 metres de l’Ermitori i del Castell Vell), esta associacio vol manifestar lo següent:


La Magdalena

1er. El parage de la Magdalena es un lloc historic i emblematic per al poble de Castello.

2on. Esta associacio suscriu totalment el comunicat de la “Plataforma Derogación Trazado Oeste”, que entre atres coses, diu:

“La licitación de la carretera por el Paraje de la Magdalena es una auténtica ofensa y provocación a la ciudad de Castellón. Nadie puede alegar que el Ayuntamiento de Castellón no dejase clara su postura contraria al Trazado Oeste. Lo hizo en Pleno Municipal hace ya 2 años y lo ha repetido de forma reiterada. Por tanto, la licitación de la carretera es un acto inamistoso y de provocación al Ayuntamiento de Castellón en general y a sus ciudadanos en particular.”…”Es inmoral que se politice la Magdalena. Ese paraje es de todos y nos afecta a todos. Y todos debemos protegerlo. Si un partido político por razones incomprensibles intenta degradarlo, es obligación de los ciudadanos el ponerlo de manifiesto y no enrocarnos con el argumento de que como el tema se ha politizado ya no pueden hacerse juicios de valor objetivos.”

3er. Exigim que se busquen atres alternatives. Tots els castellonencs tenim el dret a disfrutar d’este parage i a conservar el mateix sense cap tipo d’agressio.

Castello de la Plana, a 15 d’abril de 2008.

La Junta Directiva

ASSOCIACIO CULTURAL CARDONA I VIVES DE CASTELLO.

cites

Pero es el caso que Valencia no quiere ser otra cosa que Valencia. Su lengua, la valenciana, difiere lo bastante de la catalana para poder permitirse gramática y vocabulario propios
Salvador de Madariaga

diccionari

corrector

LINKS

Per un domini punt val
junts front a la AVL
El teu nom en valencia
Associacio d´Escritors en Llengua Valenciana (AELLVA)
Mosseguello

NAVEGA EN
VALENCIA

 

Entrar com
a usuari

Nom d'usuari:
Contrasenya: